Salı, Mart 19, 2024

bu şapkayı kim böyle sevmiş tam da benim içimde ukde kalan şapka.

 

bu şapkayı ben bir mağazadan aldım. musallata uğradığım bir kaç ay olmuştu. henüz yeni sayılırdı. 

kafamda titreşimler oluyordu evimin önüne gelince. zaten büyüyü kapmıştım ama devamlı yeni yapıldığını söylüyorlardı. sonradan yapılanları bariz olarak hissediyordum. öncekileri de işte titreşimden.

bu şapkayı ev bakmaya başka bir şehre giderken giyecektim. o sabah hazırlanmak için kalktım giyindim ve şapkayı kafama takmamla kafam titreşmeye başladı. ben korkuyla kapıyı açtım ve şapkayı dişarı fırlattım. tam olarak bu modeldi, siyahtı. bu şapka sonradan moda oldu. şapkayı herkes giydi ben giyemedim!!!!!bu şahısta bu şapkayı eminim biliyor. 

sonra şapka orda yerde süründü. poşetin içindeydi. daha sonrada kayboldu.