Salı, Mart 19, 2024

bu nasıl bir duygusal şiddettir

 şimdi facebook sayfamı çalanın evet çalan!!!!!!!! tüm fotoğraflarıda!!!!!!!! like larında

bir tumblr sayfası buldum. çünkü birçoğunun sayısız platformda sitesi sayfası var!!! 

mary oliver,  musallata (musallat 3 harfli değil bela yani başa bela demek benim için. iki sene önce yapıştılar gitmediler hala) uğramadan kısa süre önce google dan araştırdığım kaliteli makaleler. şiirler, roman ve film araştırmaları, yeni felsefeciler. ressamlar araştırdığımda bulduğum bir şair. adı mary, yani meryem. biri hemen cevap verdi. biz onu aldık!!!!!!!!!KABUL ETMİYORUM!!!!!!!!!!!!

bu nasıl bir duygusal şiddettir bunu ancak yaşayan bilir. tüm bu yaşadıklarımı!!!dayanıklı olduğum için yaşamamışım hiçbirşey. eğer beni dayanamayacak hale geldiğimde çığlık atarken ağlayarak çaresizlikten mahvolduğum zaman görseniz anlardınız. ne bileyim belki bazıları yinede anlamazdı. çünkü insanlardaki kötücüllüğün en korkuncunu gördüm yaşadım!!!!!!!!!!!! 

belki dışımdan belli olmuyordur. ama içim nasıl kimse bilmez. ama ben ALLAH ın izniyle iyileşeceğim inşallah!!!