Cuma, Nisan 05, 2024

otogara gitmek istemiyorum. uykusuz bir gece geçirmek istemiyorum.


onları duymamak için kulaklarımı tıkıyorum. kulaklarım ağır işitmeye başladı. dışarda birilerini duymuyorum ikinci kere sorunca beni azarlıyor gerizekalı muamelesi yapıp bağırarak söylüyorlar!!biraz anlayış rica ediyorum!!!!!duymayınca bağırmayın sadece biraz daha sesli söyleyin.

benim evimden günlük olarak tuttuğum defterlerim çalındı. 2 tıka basa notlarımla dolu defterim yok oldu!!

o defterler manipule edilebilir. ya da benim süphelendiğim ve şifreli olarak kaydettiğim bazı notlarım birilerine gösterilip başım belaya sokulabilir. beni korumak için uygun olmayan birilerini lütfen evime sokmayın. bazı şeyleri anlatamam ama ben büyük sorun yaşıyorum ve tüm güven duygumu da kaybediyorum. benimle belli bir kurumun ilgilenmiyor oluşu benim devamlı yeni bir güven odağı aramama ve herkesten yardım istememe neden oldu. herşey arapsaçına döndü ve bundan ben çok zarar gördüm!!!!!!ben kimseyi evime çağırmıyorum. sokmuyorum. 
o defterleri benim teslim etmem gerekiyordu ama edemedim. şimdi bir sürü kanıt kayboldu. zaten benim devamlı zihnimle oynuyor ve devamlı birşeyleri siliyorlar!!!!!!!!!!!!!!!

sığınmak için bazen otogara kaçtım. genelde herşeyin kötü olacağını farkettiğim günler hava kararmadan otogara gidiyordum. bir gece çok korkmama rağmen karanlıkta sokağa kaçtım. ama 15-20 dakıka sonra birden hava ağardı. o gece uykusuz geçirdiğim günlerden biriydi. ALLAHIM bana çoğu zaman yardım etti. gözyaşlarımı bir kısacık dua ile durdurdu. ŞÜKÜRLER OLSUN!!!  

herkes benden mükemmel olmamı bekliyor. beni öyle mimlemişler. sen bunu bunu yapıyordun. şöyle diyordun şimdi böyle diyorsun diyorlar.ben kimseye örnek olmak gibi bir iddia taşimadım hiç. ben şimdi hatalar yapıyormuşum. eskiden sdöylediğim şeyleri tutmuyormuşum. ben tüm topluma hesap vermek zorunda değilim!!!!!!!

bu insanların acilen bulunmasını ve bu kabusların (senelerdir. 30 sene hatta daha da önceden beri taciz ediliyorum) sona ermesini arzu ediyorum. 

ben gebermeyi çoktan hakediyormuşumda insanlar bana acıyormuş:=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

şaka gibisiniz. ama havaalanlarında taytını insanların arasında bana karşı indirip g....nü göğüslerini bana doğru sallayanlar gibilerin olması bunları inanılır kılıyor:=) onlar peşimden almanya havaalanına geldiler. ve bana saldıranlardan bazılarının ne tür insanlar olduklarını gözümle gördüm!!!!!!!!!!!!!!!! 
nice story bro:=))))