Salı, Mart 19, 2024

hala talan ediliyorum. 2 senedir bela olmaları yetmiyor!!!!!!!!

 https://www.facebook.com/aquabella.esen/


https://www.pinterest.jp/aquabellae/


benim facebook sayfam komple silindi. pinterest hesabımda, tüm resimlerimle birlikte haber vermedeN silindi. hesabım kapatılmış ve yabancı bir isimle, çok sonra açılmış ama birşey yok. boş.. bilgisayarımda ki moda fotoğraflarım da masaüstüm dahil olmak üzere talan edildi. twittere giremiyorum. iki hesabım komple bloklandı.  youtube hesaplarımda silinmiş. tüm playlistlerim dahil olmak üzere. zengin playlistlerim, zaten çoğu kişinin talan ettiği hesaplarım!!!!!!!!!!

birgün birşey ararken, aquabella esen adımın kopyalandığını keşfettim. bu yukardaki hesap değil, başka bir hesaptı. silinmiş o. orada çok enteresan birşey vardı. 

şimdi birde benim yaptığım resimlerimden birini koymuş header ı na!!!!!o resim bağlantımın olmadığı zaman diliminde yaptığım bir resimdi. yaptığım resimlerim devamlı çalınıyor bağlantımı da kesiyordu!!!yani bana engel oluyordu!!!!!!!!

şimdi dedi ki o resmi ben yapmamışım. yapay zeka yapmış başkası yapmış vs. 

:=))))))) kim bu ya da bunlar.

evet benim resimlerimin hemen hepsi çalındı bazılarını çok korkunç canhavliyle twittera kurtardım sandım. bu defa ıkı twitter hesabım da kapatıldı. BUNLAR NE YAPMAYA ÇALIŞIYOR. KİM BUNLAR????????????????????

ŞARKILARIMDA BENİM DEĞİLMİŞ HEPSİNİ ONLAR ÖNÜME ÇIKARMIŞ. ONLARDAN ÇALMIŞIM!!!!!!!!!!!!!!!YANİ BEN YAKIN BİR ZAMAN ÖNCE KÜLT OLAN EFSANE DEĞİL FENOMEN DEĞİL KÜLT OLAN, BENİM HERŞEYİMİN BAZILARI TARAFINDAN YAĞMALANDIĞI ŞEYLERİMİN HİÇBİRİ GÜYA YOKMUŞ.ŞU ANDA SÖYLEDİĞİM ŞEYLERE BÜYÜ YAPMA PEŞİNDELER!!!!!!!!!!!!!!DEVAMLI BELA OKUYOR!!!!!ÇOK İĞRENÇ SANKİ TİKSİNİRMİŞ GİBİ BİR SES TONUYLA BELA OKUYOR DEVAMLI!!!!!!!!!!!