Pazartesi, Mart 11, 2024

BU DUYDUKLARIM GERÇEK Mİ?

gıyabımda mahkeme oluyormuş!!! vekil atamışım ben birilerini. ÖYLE BİRŞEY YOK. 


hani bundan 4 yıl kadar önce beni düşürenler varya onlar bana vekil olacakmış. ben onlarla ilişki yaşamışım. hem de hepsiyle. ben onların hiçbirini görmedim. tanımıyorum. hiçbirinle ilişki yaşamadım!!!!!bana el koyma niyetindelermiş. BUNLAR NASIL İNSAN. BUNLAR NEREDE YAŞIYOR. BU DUYDUKLARIM GERÇEK Mİ? 

BU KONUŞANLAR O KADAR ADİ NAMUSSUZ ŞEREFSİZ ALÇAK VE PESPAYELER Kİ BENİM TÜM HAYATIMIN HAYAT GÖRÜŞÜMÜN HERŞEYİMİN İÇİNE SIÇTILAR. ALLAH BELANIZI VERSİZ SİZİN! YETER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POLİS BENİM PASAPORTUMA EL KOYACAKMIŞ. BENİ YURTDIŞINA ÇIKARMAYACAKLARMIŞ. BEN SUÇLU OLARAK ARANIYORMUŞUM!!!!!HERKES BENDEN NEFRET EDİYORMUŞ.

ÖYLELER DE. AYNEN ÖYLEYDİ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


bu o şizofren taklidi yapan pislik mi. sen bekle kaşar pislik. yalancı!!!!!!!!! bunların hiçbiri hasta falan değildi. hepsi domuz gibi!!!!!!!!!!!


annelere küfür etmek istemiyorum. genel olarak küfür etmek istemiyorum. dün ve önceki gün nerdeyse hiç küfür etmedim. bugün beni zıvanadan çıkarttılar yine!!!!!!!